festival Znojemský hrozen

18. MEZINÁRODNÍ TELEVIZNÍ A ROZHLASOVÝ FESTIVAL O GASTRONOMII
18th INTERNATIONAL TELEVISION AND RADIO FESTIVAL OF GASTRONOMY

Znojmo, Czech Republic, 6. – 8. 10. 2016

Klasa
  • 1
  • 2
  • 3

Výsledky soutěžní sekce Reklamní spoty 2015

Zlatý hrozen

Jan Becher – Havana Club

 

Stříbrný hrozen

Nespresso

 

Bronzový hrozen

Kunín Cream

 

Zvláštní cena poroty

Pilsner Urquelle/Pravý originál

 

Zvláštní uznání poroty

Božkov Original/Božkov Peprmint

 

 

Výsledky soutěžní sekce Reklamní spoty 2014

 

Zlatý hrozen

Kofola, Kofola nádraží-60´´

 

Stříbrný hrozen

Muller mix, Farář-30´´

 

Bronzový hrozen

Pilsner Uruquell: Originalita-30´´

 

Vyhodnocení soutěžní sekce reklamních spotů 2013

Porota XV. mezinárodního festivalu televizních a rozhlasových pořadů o gastronomii Znojemský hrozen ve složení: předsedkyně poroty Doc. PhDr. Jitka Vysekalová PhD., Ing. Jiří Mikeš, Ing. Petr Chlupatý

Zlatý hrozen
Capitain Morgan –Zmizelí
Zdůvodnění: Nápaditý, profesionálně expresovaný spot vhodně prosazující značku na českém trhu

Stříbrný hrozen
Galbani Mozzarella
Zdůvodnění: Emotivní příběh budující image italské kuchyně prostřednictvím konkrétních produktů

Bronzový hrozen
Starobrno JUMP
Zdůvodnění: Zdařilá prezentace nepasterizovaného piva Starobrno se zdůrazněním přírodní chutě

DIPLOM JURY
Kofola Kofolonizace
Zdůvodnění: Originální komunikace k budování značky KOFOLA překračující hranice českého trhu

Zvláštní cena ČMS
TULLAMORE DEW
Zdůvodnění: Za profesionální a originální zpracování spotu odpovídající dlouhodobému budování strategie značky

Vyhodnocení soutěžní sekce reklamních spotů 2011

Zlatý hrozen
Pilsner Urquell „Kladruby“, Plzeňský Prazdroj, a.s.
Odůvodnění: Perfektně obsahově i formálně zpracovaná reklama s emocionálním apelem na českou tradici.

Stříbrný hrozen
Vodka AMUNDSEN", Stock Plzeň Božkov
Odůvodnění: Nápaditý spot využívající jedinečnou přednost produktu.

Bronzový hrozen
LIPTON Yellow Label Tea, Unilever
Odůvodnění: Vtipná reklama využívající odpovídající prostředípro prezentaci produktu.

Zvláštní uznání poroty a ČMS
Vína z Moravy, vína z Čech, Vinařský fond
Odůvodnění: Za působivou propagaci domácích vín.

Ve Znojmě dne 15. 9. 2011

Předsedkyně poroty: doc. PhDr. Jitka Vysekalová

Vyhodnocení soutěžní sekce reklamních spotů 2010

Porota XII. mezinárodního festivalu televizních a rozhlasových pořadů a reklamních spotů o gastronomii Znojemský hrozen, 2010, ve složení Jitka Vysekalová (předsedkyně), Jiří Mikeš, Petr Chlupatý, Monika Hrubalová, Aleš Hudský rozhodla:

Zlatý hrozen
Pilsner Urquell „Symphony“, Plzeňský Prazdroj, a.s.
Odůvodnění: Zdařilý koncept spojení tradičních českých hodnot.

Stříbrný hrozen
Rajec „Pampeliška“, Kofola a.s.
Odůvodnění: Čisté grafické zpracování odpovídající čistotě produktu.

Bronzový hrozen
Velkopopovický Kozel „Sklář“, Plzeňský Prazdroj, a.s.
Odůvodnění: Vtipná reklama využívající odpovídající prostředí pro prezentaci produktu.

Zvláštní cena
Tullamore Dew, Stock Plzeň-Božkov, s.r.o.
Odůvodnění: Brilantní ukázka mezinárodně účinného konceptu.

Cena Michaela Melíška
Kolekce reklamních spotů ze Sýrie, produkční firmy Artware Corporation
Odůvodnění: Za vynikající kameru a profesionální střih.

Čestné uznání
Miňonky „Překladatelka“, Opavia-LU, a.s.
Odůvodnění: Ukázka zapojení českého humoru ve spojení s českým produktem.

Cena Jihomoravského kraje
„Kofola“ Hvězdičková, Kofola a.s.
Odůvodnění: Dnes již klasická reklama s novým překvapivým koncem pro všechny regiony, i Jihomoravský

Vyhodnocení soutěžní sekce reklamních spotů 2009

Mezinárodní porota rozhlasových spotů XI. ročníku Mezinárodního televizního a rozhlasového festivalu o gastronomii Znojemský hrozen 2009 ve složení: Doc. Jitka Vysekalová (předsedkyně poroty), Ing. Jiří Mikeš, Ing. Petr Chlupatý, Martin Štěpánek, Phillip Bergson, Tomáš Vondráček,

Zlatý hrozen
Mattoni Star

Odůvodnění: Mimořádně dokonalé zpracování věčného námětu novým způsobem, působí elegantně a nadčasově.

Stříbrný hrozen
Starobrno Poutníci

Odůvodnění: Emotivně působící spot, založený na tradičních moravských hodnotách, vzbuzující chuť na produkt.

Bronzový hrozen
Ballantines Underground

Odůvodnění: Působivá, profesionálně zpracovaná reklama, přesahující hranice a odpovídající světové značce.

Zvláštní cena
Pilsner Urquell Zátopek

Odůvodnění: Perfektní spojení tradiční české značky s hodnotami národní hrdosti ve spojení s Olympijskými hrami.

Čestné uznání
Hamé Znojmia

Odůvodnění: Zdařilý a milý nápad využívající herecké popularity hlavního představitele.