Zlatý hrozen
Jan Becher – Havana Club
Stříbrný hrozen
Nespresso
Bronzový hrozen
Kunín Cream
Zvláštní cena poroty
Pilsner Urquelle/Pravý originál
Zvláštní uznání poroty
Božkov Original/Božkov Peprmint
Zlatý hrozen
Kofola, Kofola nádraží-60´´
Stříbrný hrozen
Muller mix, Farář-30´´
Bronzový hrozen
Pilsner Uruquell: Originalita-30´´
Porota XV. mezinárodního festivalu televizních a rozhlasových pořadů o gastronomii Znojemský hrozen ve složení: předsedkyně poroty Doc. PhDr. Jitka Vysekalová PhD., Ing. Jiří Mikeš, Ing. Petr Chlupatý
Zlatý hrozen
Capitain Morgan –Zmizelí
Zdůvodnění: Nápaditý, profesionálně expresovaný spot vhodně prosazující značku na českém trhu
Stříbrný hrozen
Galbani Mozzarella
Zdůvodnění: Emotivní příběh budující image italské kuchyně prostřednictvím konkrétních produktů
Bronzový hrozen
Starobrno JUMP
Zdůvodnění: Zdařilá prezentace nepasterizovaného piva Starobrno se zdůrazněním přírodní chutě
DIPLOM JURY
Kofola Kofolonizace
Zdůvodnění: Originální komunikace k budování značky KOFOLA překračující hranice českého trhu
Zvláštní cena ČMS
TULLAMORE DEW
Zdůvodnění: Za profesionální a originální zpracování spotu odpovídající dlouhodobému budování strategie značky
Zlatý hrozen
Pilsner Urquell „Kladruby“, Plzeňský Prazdroj, a.s.
Odůvodnění: Perfektně obsahově i formálně zpracovaná reklama s emocionálním apelem na českou tradici.
Stříbrný hrozen
Vodka AMUNDSEN", Stock Plzeň Božkov
Odůvodnění: Nápaditý spot využívající jedinečnou přednost produktu.
Bronzový hrozen
LIPTON Yellow Label Tea, Unilever
Odůvodnění: Vtipná reklama využívající odpovídající prostředípro prezentaci produktu.
Zvláštní uznání poroty a ČMS
Vína z Moravy, vína z Čech, Vinařský fond
Odůvodnění: Za působivou propagaci domácích vín.
Ve Znojmě dne 15. 9. 2011
Předsedkyně poroty: doc. PhDr. Jitka Vysekalová
Porota XII. mezinárodního festivalu televizních a rozhlasových pořadů a reklamních spotů o gastronomii Znojemský hrozen, 2010, ve složení Jitka Vysekalová (předsedkyně), Jiří Mikeš, Petr Chlupatý, Monika Hrubalová, Aleš Hudský rozhodla:
Zlatý hrozen
Pilsner Urquell „Symphony“, Plzeňský Prazdroj, a.s.
Odůvodnění: Zdařilý koncept spojení tradičních českých hodnot.
Stříbrný hrozen
Rajec „Pampeliška“, Kofola a.s.
Odůvodnění: Čisté grafické zpracování odpovídající čistotě produktu.
Bronzový hrozen
Velkopopovický Kozel „Sklář“, Plzeňský Prazdroj, a.s.
Odůvodnění: Vtipná reklama využívající odpovídající prostředí pro prezentaci produktu.
Zvláštní cena
Tullamore Dew, Stock Plzeň-Božkov, s.r.o.
Odůvodnění: Brilantní ukázka mezinárodně účinného konceptu.
Cena Michaela Melíška
Kolekce reklamních spotů ze Sýrie, produkční firmy Artware Corporation
Odůvodnění: Za vynikající kameru a profesionální střih.
Čestné uznání
Miňonky „Překladatelka“, Opavia-LU, a.s.
Odůvodnění: Ukázka zapojení českého humoru ve spojení s českým produktem.
Cena Jihomoravského kraje
„Kofola“ Hvězdičková, Kofola a.s.
Odůvodnění: Dnes již klasická reklama s novým překvapivým koncem pro všechny regiony, i Jihomoravský
Mezinárodní porota rozhlasových spotů XI. ročníku Mezinárodního televizního a rozhlasového festivalu o gastronomii Znojemský hrozen 2009 ve složení: Doc. Jitka Vysekalová (předsedkyně poroty), Ing. Jiří Mikeš, Ing. Petr Chlupatý, Martin Štěpánek, Phillip Bergson, Tomáš Vondráček,
Zlatý hrozen
Mattoni Star
Odůvodnění: Mimořádně dokonalé zpracování věčného námětu novým způsobem, působí elegantně a nadčasově.
Stříbrný hrozen
Starobrno Poutníci
Odůvodnění: Emotivně působící spot, založený na tradičních moravských hodnotách, vzbuzující chuť na produkt.
Bronzový hrozen
Ballantines Underground
Odůvodnění: Působivá, profesionálně zpracovaná reklama, přesahující hranice a odpovídající světové značce.
Zvláštní cena
Pilsner Urquell Zátopek
Odůvodnění: Perfektní spojení tradiční české značky s hodnotami národní hrdosti ve spojení s Olympijskými hrami.
Čestné uznání
Hamé Znojmia
Odůvodnění: Zdařilý a milý nápad využívající herecké popularity hlavního představitele.